torsdag 25 mars 2010

bilduppdatering på lite allt möjligt


Lillan har tagit kamerayrket på allvar=)
Det är bara ett litet problem*fniss*

Maddes tavla tar sig sakta men säkert framåt.
nu har jag hållit på i 16h och 38min.

Den blir ju hur fin som helst... e super nöjd än så länge.
men det e ganska mycket kvar än så länge.
Fick även ett nytt broderi i går som jag ska ta och göra så man får lite sommarkänslor.
Lägger in en bild på den med fast det är i från katalogen.

vist e den vacker....


Lindas tavla e nu äntligen klar..=)
det har tagit sin lilla stund..... men oj vad fin blev klar..
nu ska den bara tvättas,strykas och ramas in..
visst blev den vacker... men oj vad jobb det var=) men det var det värt.

Inglasningen på den*nya*balkongen... jippi
Så nu ska taket på insidan göras samt lägga mattan på golvet sedan kan jag mysifiera detta lilla tillhåll, mmmm sitta där på morgonen med en go kopp te och mysa.. längtar som bara den=)

Snart e det ju även dax för ett 2år kallas, då ska det bakas och pysslas som bara den.
hoppas att ni får en trevlig dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jösses så fin fasaden har blivit, det har minst sagt hänt en del sedan sist! Dina broderier är också underbara, önskar att jag var lika händig ;)! Ha en bra helg! Kram, Alex