lördag 14 maj 2016

Med och motgångar.

iblan kan livet kännas som en enda stor motgång.
Kan kommer tre steg fram och sedan nockas man bak två steg.

Idag har Jonte den stackaren haft feber i exakt en veckas tid och jag ser inga tecken på att den tänker fly sin kos.
Att sedan min kropp tydligen tyckte att nä nu är dét för mycket och gick upp i 39 i feber för att sedan stänga ner alla system. Så efter att ha levt på vätskeersättningspulver i tre dagar har jag äntligen lyckats äta 1/2 dl köttgryta... Gott som sjutton men oj vad arger i ögat magen blev.

Hoppas att det snart kommer vända så jag kan försöka planera upp lite mera runt om kring mig.

Nä nu ska jag se på poppes pingviner och intaga en kopp blåbärssoppa nerbäddad i soffan i inväntar på far och dotter som varit på äventyr idag.

Trevlig kväll på er😊

Inga kommentarer: