måndag 29 oktober 2018

Åter i gemet

Ok tre år sedan man var in så nu är det banne mig dax att ta tag i den igen tycker jag.

Liver går frammåt och saker känns lättare, vist vissa dagar är tyngre än andra men överlag så känns det bra.
många ändringar har fått göras och man får planera på ett annat sätt.
Men livet känns ändå bra, orken börjar att återvända och man ler mer och mer.

Har även börjat pyssla igen och det känns så skönt att orken och lusten kommit åter.
Att dom småa sakerna i livet gör att man ler mer.
Att något som för mig är ganska viktigt åter blivit en del av livet.

Har även hunnit med en stor operation där jag bytt både höft och kula, så rehabträning ligger fortfarande på listan över saker som skall hinnas med. Vissa dagar känns det som om man bara vill ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet, kroppen säger nej. Dessa dagar får vara det dom är, skitdagar, dagar som jag absolut inte har dåligt samvete för längre. Allt går upp och ner och jag har äntligen börjat axeptera dessa dagar utan att ha dåligt samvete, vilket för mig är en jätte stor bedrift.

some time life sucks, just breath out and keep walking.

Lite färdiga projekt
Äntligen är första sjögunfrun klar

Lite fåglar som jag måste hitta en ram till

Mitt kusinbarns namntavla

Jontes filt som det sackta går frammåt med

Jultalvlan är äntligen klar. Ska bara i ram

En av djuren på jontes filt

Inga kommentarer: